Monday 9 July 2012

REUNION TIME

~assalamualaikum~
pada sabtu lepas bersamaan dengan 7.7.2012 aku dengan kawan2 kelas sek teknik buat gathering aka reunion bertempat di pantai batu feringgi...
so, ari jumaat tu semua dah sibuk cari barang untuk event esok..
memandangkan jumaat aku bercuti-cuti, maka dengan itu si BAD si kwn baik + jahatku pon mesej ajak temankan dia & mekna (amalina) memborong kat tesco..
lepas smbhyg jumaat dia pon datang umah ambik aku + mekna utk memborong barang...
lebih kurang 2 jam lebih memborong ayam + barang perap + sosej +++ kat tesco seri pinang, si basri (ketua kelas) pon datang buat muka penat + lapar..
jadi, kami semua pon g makan kat McD basri belanja.. TQ encik ketua kelas~
keesokkannya, pagi2 hujan turun dengan lebatnya...
dalam hati dah cakap jangan la hujan smpai pukul 10.30...
last2 dalam pukul 8 lbh, bad pon mesej.. apalagi, mengadu la kat dia pasal hujan.. hahahha
lepas berkonflik kejap pasal cuaca x menentu, pkul 11 lbh bad pon sampai utk ambik aku...
dia datang ditemani naim.. so, kami bertiga sampai awal dan siap2 barang yang patut..
lebih kurang setengah jam, kawan2 yang lain pon sampai...
so, layan gambar2 la pulak.. malas nak bercerita panjang... layannnnnnnnnnnnn

bad pasang khemah


barang-barang ber BBQ






hidupkan api pulak


wani bakar ayam


makan time




mekna 

aku membuli kibob yg comel




basri

eliza (aku slalu tiru lukisan dia)

sebenarnya  byk lagi nk uplaod gambar, tapi berukband dh slowww... awww
cukup la kot byk ni ja..
okbai~

4 comments:

  1. thanks... mmg bez la... next time reunion 2.0 plak. :D

    ReplyDelete
  2. welcome.. nnti kita wat reunion 5 tahun akan datang plak.. time mesti ramai dh kawen.. pakat bawak partner la lpas ni.. hihihi.. =)

    ReplyDelete
  3. buat la kelas KE2 jgak..hehehe..aku nk join weyh!!

    ReplyDelete
  4. insyaallah.. tapi nnti kita campur semua kelas.. batch kita je.. xmau dgn adik junior.. ok dak? hihi

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik je yew.
Terima kasih sudi komen.. ^_^