Saturday 14 July 2012

AZAM~

~assalamualaikum~
tak lama lagi kita akan menyambut bulan ramadhan, bulan yang penuh dengan keberkatan.. insyaallah..
jadi, aku nak buat azam baru, azam baru tak semestinya bila masuk tahun baru masihi ja baru boleh buat azam.. ulang sekali lagi, TAK SEMESTINYA.... ok? ahakz...
insyaallah semoga aku dapat penuhi azam yang aku buat.. aminnn
ya ALLAH, bantulah aku untuk memperbaiki akhlak dan peribadi supaya aku jadi muslimah yang sebenar-benarnya.. insyaallah..
tetiba aku teringat satu ayat yang aku baca kat FB..

" apabila kita hendak berubah ke jalan ALLAH, insyaallah ALLAH akan menghadirkan seseorang yang baik akhlaknya juga untuk turut membantu kita ke jalanNYA"...

1) CUKUPKAN SOLAT 5 WAKTU
2) TAK NAK TINGGAL SOLAT SUNAT TERAWIH.. selagi boleh..
3) LUPAKAN CINTA LAMA
4) MENJADI ANAK/KAKAK/KAWAN YANG BAIK UNTUK SEMUA~
5) UBAH AKHLAK & PERIBADI








#please pray for my changes to become a good muslimah... thanks, may ALLAH bless you#


1 comment:

Komen yang baik-baik je yew.
Terima kasih sudi komen.. ^_^