Monday 16 July 2012

aku nakal.. teknik lek lau

~assalamualaikum~
bila tengok muka aku mesti orang-orang akan beranggapan bahawa aku ni budak yang BAIK + SKEMA + PANDAI +AYU + COMEL ++++++.... macam-macam lagi tanggapan baik untuk aku..
tapi sory to say, 1st impression korang2 sangat salah... ahakkzz... lebih-lebih lagi bila tengok bahan bukti ini!!!!



aku dapat surat cinta dari encik pengetua sek teknik lek lau.. ahahhaha.... ko ade?? 
so, lepas ni dah xda la nak panggil aku budak skema or apa2 panggilan yang menggambarkan aku ni budak baik lagi... sek pon dah habis...
cerita di sebalik tabir aku dapat surat cinta-cinta bermula di suatu malam yang agak menyeramkan dan suram di daerah yang paling dalam... ayat tak boleh blah.. ahakz
cerita ni dah basi pon.. yelah dh 5@ 6 tahun lepas.. masa seronok dapat title SENIOR... ahahaha
bila dah senior ni mula la nak tunjuk taring yang dah lama di simpan.. so, malam tu masing-masing punya taring dah ter KELUAR dengan TAK DI SENGAJAKAN...
24/1 besday kawan baik aku, nadia anis.. so, aku dengan kawan-kawan yang lain pon pakat la nak kenakan nadia anis ni.. lepas prep dan makan malam kat dewan makan, aku dengan geng bersiap barang untuk  mandikan nadia anis.. barang yang simple2 ja iaitu air nila + sabun +++ apa lagi aku pon x ingat...
5 minit lagi pukul 12 malam, aku dengan geng dah ready dalam toilet nak mandikan nadia, sementara tu kwn sorg lagi kena pujuk nadia ajak g toilet.. so, masa dia masuk toilet tu, apa lagi.............
misi meMANDIkan nadia anis ni dijalankan dengan JAYANYA!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaa.......... hiiiiiiiiiiiiiiiii.............. huuuuuuuuuuuuuuuuu.............
macam2 versi suara jerit aku dan kawan2 keluarkan... hahahahhaha
memang happening gila... ada yang baling bedak bagai...
so, kami pon dengan suka hatinya berSUKA RIA dalam toilet sambut besday walaupon xda kek...
tapi kegembiraan kami hanya bertahan untuk beberapa minit... adoiii, potong stimm!!!!!!!!!!
ok, ketua blok aka dayah dah panggil...
so, dengan lencun-lencunnya kami turun bawah berkumpul... tapi bukan kami ja kena panggil tapi semua warga blok 6... alamakkk... 
so, kami kena lecture dengan warden asrama.. dan blablabla... ( aku x ingat)
bila warden berjaya menyumbangkan lecture free kat kami, akhirnya kami di benarkan balik dorm masing-masing untuk tido.. ( esok sekolah).........
ku sangkakan cerita gangster semalam habis dah.. rupa-rupa bersambung kat sekolah pulak... adoiiii
dalam kelas, biasa la aku duduk dengan sopannya, buat keja sekolah dan pura-pura baca buku.. konon nak cover muka sebab cerita lepas di pandang slack oleh kawan-kawan yang tak puas hati kena panggil dengan warden sedangkan waktu tu diorg dh enak tidorrr..... siannya kat hampa... soryyyy wei...
1st kelas kalau x silap subjek matematik subjek feverit tu.. cikgu salina tanya, " apa yang awak buat semalam azimah?" aku hanya mampu tanyang muka terkejut kat cikgu salina tanpa menjawab soalan dia..
then, dia pon mulakan kelas macam biasa.. lepas beberapa minit kemudian, aku kena panggil dengan PENGETUA!!!... ok, bukan aku sorang ja, tapi kawan2 yang join party MANDIKAN NADIA ANIS termasuk nadia anis... kesian, tuan punya besday pon kena jgak..
kena dengar lecture free lagi dari pengetua tapi + rotan kat tangan.. sakittttt oooo
pengetua cakap dia akan bagitau kat parent masing2 pasal kejadia semalam..
buktinya, semua org dh dapat surat CINTA dari pengetua...
itulah ceritanya..
apa-apa pon aku berpuas hati meninggalkan JEJAK NAKAL dan SEJARAH NAKAL kat sekolah teknik lek lau.. sekolahku TERCINTA....
rasa nak buat lagiiiiiiiiiiiii.............
~the end~








No comments:

Post a Comment

Komen yang baik-baik je yew.
Terima kasih sudi komen.. ^_^