Sunday 8 December 2013

Married Cycle

~assalamualaikum~

sebenarnya aku rasa seronok sangat sebab akhirnya kawan baik dunia akhirat aku nak KAWEN!!. nak kawen ok? seronok tau  sampai rasa nak guling-guling ja masa dia cakap nak kawen. minggu depan rombongan si lelaki akan masuk MERISIK. dan in sha allah bulan 3 nanti diorg akan di satukan.

hari ini aku cuti, so aku dan anis g kenduri kawan yang sorang lagi bertunang. BERTUNANG??

angah di apit oleh aku dan anis (bakal kawen)..

selepas merongeng di majlis bertunang angah, aku dan anis g mencuci mata di kompleks bukit jambul. motif sebenar bukan nak cuci mata sangat tapi lebih kepada survey baju untuk akad nikah anis nanti.

ni la baju akad nikah anis.
baju akad nikah ni memang super duper gojess sampai aku pon jeles.. serius santek!!! nak kawen jugakk la... ahahhaha... married cycle: merisik- bertunang- berkawen... aku???? entah la bila turn aku.. number panjang sangat, tu yang kena tunggu turn lama dan di tambah calon pon takda lagi.. kuikuikuik...

cik azie yg tunggu turn nk kawen.. 



#kepada angah dan anis: tahniah dan semoga bahagia hingga hujung nyawa#

~kepada sesiapa yang perihatin dan ingin menghulurkan bantuan untuk mangsa banjir di johor, pahang, terengganu dan kelantan, boleh la menghulurkan sumbangan ke tabung media prima di akaun maybank 514105320757 atas nama Tabung Bencana NSTP-Prima Berhad~


No comments:

Post a Comment

Komen yang baik-baik je yew.
Terima kasih sudi komen.. ^_^