Wednesday 3 June 2015

MAJLIS: ADIK BERTUNANG

~assalamualaikum~

Alhamdulillah, tanggal 30.5.2015 adik aku dah selamat bertunang dengan jejaka pilihan hati si saiful tu. so, aku dah boleh tarik nafas lega sikit la. tapi tak brapa nak lega jugak sebab dalam masa setahun ni akan sibuk lagi untuk persiapan perkahwinan diorang pulak, sibuk punya sibuk sampai adik sendiri bertunang pun aku tak sempat ambik gambar sekali dengan dia. sedih bak hang! nangis celah pintu... makan pon dah lalu mengalahkan diri sendiri yang bertunang!

ok, majlis ni kami buat kecik-kecik ja & jemputan pon dikalangan adik beradik, jiran sikit, kawan rapat sikit. yang kawan tak berapa rapat tu, tunggu majlis kawen kami jemput la ye! maaf sesangat.. memandang ni 1st time family buat event majlis macam ni, banyak jgak la kekurangannya. harap maaf la kepada tetamu-tetamu yang datang atas kekurangan yang tak disedari. next time, we'll improve on it. promise! yeay..



si adik 



bakal mak cik mertua



dengan tunang



family side lelaki



permandangan hantaran yg digubah sendiri oleh myself. nak jgak mention!
debaran bakal ditunangkan





penambah seri di majlis


oklah setakat ni ja gambar yang boleh ditayangkan. Yang lain terpaksa di simpan atas sebab-sebab tertentu. yang pastinya, gambar aku dengan si dia memang takda & tak sempat pon nak ambik. nangis lagi celah pintu.....

#doakan yang terbaik untuk adik & tunangan#
#kakak kasi chance adik jalan dulu#
#selamat pengantin baru utk roomate yang tak jadi nak pegi majlis di Johor. Nangis celah bantal plak#
#terima kasih untuk semua especially cik tunang tak rasmi. jauh-jauh datang#

6 comments:

  1. cik tunang xrasmi ek?? hehe.... bile nk launch nie??

    ReplyDelete
  2. hahaha... yelah, skrg x rasmi lagi.. doa2kan bagi rasmi cepat2.. kuikui.. selamat bertunang jgak untuk ko..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...terima kasih.... nnt majlis besar korang dtg laa

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama kasih... nanti gtau la tarikh. cuma jgn clash dgn tarikh adik aku nk kawen sudaa...
      semoga selamat & majlis ko bjalan lancar..

      Delete
  4. adik ko bile?? In sha Allah tak...

    ReplyDelete
  5. adik aku bulan 5.. hujung bulan.. jgn la clash date dgn adik aku.. nnti x dpt la nk tgk ko kawen.. huhuhu... nangis celah bantal la aku.. hahahaha

    ReplyDelete

Komen yang baik-baik je yew.
Terima kasih sudi komen.. ^_^