Thursday 20 November 2014

NO TITLE

~assalamualaikum~

Hari ni aku sangat "touched' dengan anak buah aku yang sorang ni. Muhammad Adam bin Azizan.




Bangun pagi hari ni sekitar jam 6.30 pagi dan kalut-kalut bersiap diri dan anak yang sorang ni untuk ke sekolah.  Nak dijadikan cerita, aku termarah si adam sebab perangai dia suka buat lambat. like example mandi lambat, pakai baju lambat, etc. So, dia pon tarik muka buat muka sedih.

Then, siap-siap terus la aku hantar dia g sekolah n shot to office. Yang buatkan aku "touched" ialah selama 2 tahun aku hantar & ambil dia balik sekolah (if my brother not on morning shif working) dia tak pernah pon nak salam & cium tangan aku. So, today he break the history la by doing it in front of school gate. Terharu gila baq hang! rasa nak menangis pon ada. It actually like appreciation & respect to me as his acik mah'. 

Maybe some people akan cakap 'poyo la, benda tu pon nak tacing' Tapi as for me, it like history for my son improvement in his behavior. Kalau anak sendiri maybe i'll do one calender & jot down any of my child new learning@ improvement. like 1.2.2017 my daughter start calling me ummi., 3.5.2017, my daughter dah pandai berjalan and so on. Happy & proud la kan? 

#thanks for reading#



No comments:

Post a Comment

Komen yang baik-baik je yew.
Terima kasih sudi komen.. ^_^