Wednesday 15 April 2015

motivate

assalamualaikum...

Selalunya bila aku kecewa dengan cinta sesama manusia, aku akan menangis sepuas hati..
Then pujuk diri sendiri dengan kata-kata motivasi & baca buku ini.. Yang buatkan lebih tragik, abang-abang aku pon turut terjebak baca buku ni! hahaha... Mungkin dia nak tau apa yang best sangat cerita dalam buku tu sampai berulang-ulang kali aku dok baca.

So,if you in a same situation like me, go read that book too..

Well, aku ni bukan la alim sangat & jahil agama, Maybe some may says go read Al-Quran la.. then you will have a peace.. But, I choose to read this book & I found that peace in it!! Alhamdulillah, I'm ok right now.. Thanks Allah...



p/s: I have a good news: alhamdulillah my lil sister will get engaged next 2 month. Insha ALLAH..
Please pray for her! Thanks  a lot..
Love.. xoxo

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik-baik je yew.
Terima kasih sudi komen.. ^_^