Thursday 18 December 2014

Favourite Song

Tajuk: Penghujung Cintaku
Artis: Pasha Ungu



Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini telah ada yang miliki
Tiba diriku di penghujung mencari cinta

Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri
Aku akan menikahimu

Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Aku akan menyayangimu

Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
Tiba diriku di penghujung mencari cinta

Hati ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri
Aku akan menyayangimu
Ku kan setia kepadamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu
Aku akan menjagamu
Ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu




# aku tak tahu kenapa aku suka lagu ni, tp it sounds nice to my ear. ahahaha.
# readers, I want to apologize if my previous post offended you.#

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik-baik je yew.
Terima kasih sudi komen.. ^_^